יום חמישי, 6 ביולי 2023

מדוע צהלון היא שכונה מעניינת להשקעה?

מדוע צהלון היא שכונה מעניינת להשקעה?

מבט על רחוב בשכונה

צהלון היא שכונה יהודית-ערבית במרכז יפו.
השכונה ממוקמת מערבית לשדרות ירושלים, דרומית לרחוב ארליך, מזרחית ליפת וצפונית לשדרות הבעש"ט, במרחק הליכה קצר מחוף הים, יפו העתיקה, השכונה המרונית ושוק הפשפשים הססגוני ותחנות הרכבת הקלה.  
גינות בשכונה

צהלון נקראת על שמו של הרופא היהודי-איטלקי בן המאה ה-17 יעקב צהלון ואחד מאבות המייסדים של השכונה היה דר' איסמאיל דג'אני שפעל להקמת בית חולים בשכונה בשנות ה-30 של המאה הקודמת. מבנה בית החולים תוכנן ע"י ד"ר דג'אני והאדריכל יצחק רפפורט עם דגש להביא את הרפואה המודרנית של אותם הימים לתושבי יפו היהודיים והערבים כאחד.

משפחת דג'אני בבעלותה היו שטחי פרדסים נרחבים בשכונה, מלאה תפקיד חשוב נוסף בהתפתחות התרבותית והכלכלית של צהלון, כשאפשרה בניית בתי מגורים נמוכים מוקפים בגינות גדולות לצד הפרדסים שהפכו לריאה הירוקה עבור כל תושבי יפו. 

כיכר כיכר ע"ש ד"ר דג'אני ליד בית החולים צהלון ביפו מתוך אתר ויקיפדיה, צולם על ידי Avi1111 dr. avishai teicher 

צהלון כיום הינה שכונת מגורים שקטה שתושביה נהנים משפע של מוסדות ציבור: בתי ספר, גני ילדים ועוד ובשנת הלימודים הקרובה יפעל בשכונה בית הספר הדמוקרטי המעולה, שהעתיק את מיקומו לשכונה לאחרונה.
בית ספר עתידי בשכונה


בשנים האחרונות השכונה הופכת ליותר ויותר מבוקשת בקרב משפחות בדירוג סוציו אקונומי גבוה, בזכות מוסדות החינוך הרבים שבה, פרוייקטים למגורים שנבנו בשכונה במתחם ציהת"לי – ירחינאי שמשכו אליהם אוכלוסיה חזקה ואיכותית, וכמובן הקרבה של השכונה לרכבת הקלה, חוף הים, המכללה האקדמית, שוק הפשפשים ועוד.
מרכז מדעים עתידי בצהלון

הביקושים ההולכים וגדלים תורגמו לעליות מחירים יפות בשכונה בשנים האחרונות, יחד עם זאת, ע"פ נתונים שנאספו מאתר מדלן נראה שהתשואה מדמי שכירות בשכונת צהלון כיום הינה הגבוהה ביותר מבין שאר השכונות ביפו. מה שהופכת את צהלון לשכונה מאוד מעניינת גם למשקיעים.



עוד נכסים מעניינים ביפו
לנכסים עממיים ביפו, בת ים ודרום ת"א, במחירים שאין בתל אביב - הן למגורים והן להשקעה - לחצו על דירות ביפו
לנכסים בסגנון מיוחד ונכסי יוקרה ביפו ובגוש דן - לחצו כאן
לא רשומים עדיין לניוזלטר? לחצו כאן
לארכיון כל הניוזלטרים שנשלחו - לחצו כאן


*כל המידע המובא בזאת היא לצרכי נוחות המתעניינים בלבד ואינו מהווה מידע מוסמך.
על המתעניינים לבדוק את כל תנאי המכרז המוצע בעצמם ועל אחריותם ולא יוכלו לבוא בכל טענה שהיא לגבי הפרסום המובא בזאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה